Napisz do nas
Zadzwoń: 22 765 62 63
Napisz do nas
Zadzwoń: 22 765 62 63
Napisz do nas
Zadzwoń: 22 765 62 63

Business Academy by Croma

Business Academy by Croma za nami!

11 miesięcy temu temu, autor: Zuzanna

Business Academy by Croma za nami!

15.04 w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel odbyła się druga edycja Business Academy by Croma. W trakcie jednego z paneli  nasza CEO Anna Wykurz i trener We Do. Małgorzata Pioszyk,  wygłosiły prelekcję na temat efektywnej rejestracji, oraz odpowiedziały zebranym na pytanie, jak zamienić zainteresowanie na faktyczną wizytę.

Konferencja Business Academy by Croma to inicjatywa mająca na celu przekazanie pakietu pełnej wiedzy, która w przyszłości ma zaowocować efektywniejszym zarządzaniem gabinetami, zdobywaniem nowych klientów i rynków oraz utrzymaniem ich lojalności. Właśnie dlatego, na scenie pojawiają się eksperci z branży, którzy dzielą się z zebranymi własnymi doświadczeniami z zakresu marketingu, zarządzania klinikami medycyny estetycznej oraz sprzedaży.

Nasza reprezentacja

W trakcie paneli konferencyjnych, na scenie pojawiły się nasza CEO Anna Wykurz i trener We Do. Małgorzata Pioszyk. Ich panel merytoryczny był poświęcony efektywnej rejestracji oraz temu, jak przekształcić zainteresowanie w faktyczną wizytę w klinice.

Podczas wystąpienia mogliśmy posłuchać o tym, jak zarządzać recepcją, by nie marnować potencjału sprzedażowego, który niewątpliwie drzemie w zainteresowanych pacjentach. Prelegentki zwróciły uwagę, na jakie fatalne zachowania mogą natrafić pacjenci. Najczęstszym błędem, przytoczonym przez nasze reprezentantki było diagnozowanie pacjentów przez telefon. Wielu ludzi czuje się w ten sposób zignorowanych oraz dodatkowo zastanawia się, czemu nie została skierowana do specjalisty, który mógłby się z nimi spotkać. Na skutek takiego potraktowania, mogą chcieć poszukać pomocy u innego specjalisty.

Innym poważnym błędem klinik jest wartościowanie wypowiedzi, na przykład w przypadku terminu dostępu do specjalisty. Nasze prelegentki powiedziały, że używanie sformułowania „niestety, kolejny termin dopiero 14.05” może wywrzeć na odbiorcy obiekcje, dotyczące czasu oczekiwania. Tym samym może zrazić się do naszej kliniki, co spowoduje utratę klienta.

Dodatkowo zademonstrowały zebranym jakie błędy najczęściej popełnia się w procesie rejestracji pacjentów. Część z nich wynika z przekłamywania danych ankiet, jednak część błędów spoczywa po stronie klinik. Nasze reprezentantki wyjaśniły, co można zrobić, by ten proces był wydajniejszy oraz szybszy, zarówno dla kliniki, jak i pacjenta.  Wystąpienie naszych reprezentantek zamknęło część merytoryczną, po której nastąpiła przerwa na kawę i część warsztatowa.

Cała konferencja dobiegła końca około godziny 17:30. Gratulujemy zwycięzcom nagród w poszczególnych kategoriach oraz naszym reprezentantkom fantastycznego, oraz merytorycznego panelu.

Anna Wykurz

Założycielka grupy mediowej We Do. Media Group, w skład której wchodzi We Do. Med & Beauty oraz We Do. Hotels. Ekspertka Komunikacji Online i Marketingu, Prelegentka, Autorka tekstów, Szkoleniowiec. Na co dzień pomaga klinikom medycznym, salonom beauty, hotelom oraz obiektom spa budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe oraz szkolenia. Urodzony sprzedawca uwielbia nowoczesną komunikację i nowe media. Autorka licznych szkoleń, w tym m.in. „We Do. Efektywna Recepcja”, „We Do. Efektywna Sprzedaż”, „Standardy obsługi klienta w klinice”. Absolwentka międzynarodowego programu “Quantum Leep” T.Harv Ekera.

Małgorzata Pioszyk

TRENER I SZKOLENIOWIEC WE DO. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług.
Jest audytorem, trenerem, współautorką programów szkoleniowych We Do. Prowadzi szkolenia ze sprzedaży, komunikacji oraz obsługi klienta. Pomaga klinikom tworzyć standardy obsługi, ścieżkę pacjenta w klinice oraz skrypty sprzedażowe. Jest absolwentką międzynarodowego programu “Quantum Leap” T.Harv Ekera oraz certyfikowany trenerem “Train The Trainer” (Success Recources, London 2016).

 

Tagi Business Academy by Croma

Komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Archiwalne wpisy

Obserwuj Nas