Napisz do nas
Zadzwoń: 22 765 62 63
Napisz do nas
Zadzwoń: 22 765 62 63
Napisz do nas
Zadzwoń: 22 765 62 63

Chatboty w klinikach i gabinetach

Chatboty w Klinikach Medycyny Estetycznej

9 miesięcy temu temu, autor: Zuzanna

Gabinety medycyny estetycznej chcąc wypracować bądź utrzymać wysoką pozycję na rynku, muszą umacniać postawę pro kliencką. Świetny sprzęt i profesjonalny zespół w klinice to we współczesnym świecie tylko składowe sukcesu. Istotna jest także dostępność, to jak szybko Pacjent może się z nami skontaktować, a co ważniejsze, jak szybko dostanie oczekiwaną odpowiedź. Na szczęście nie tylko oczekiwania się zmieniają, rozwija się także technologia, która z powodzeniem pomaga nam tym oczekiwaniom sprostać. 

Jak Chatbot może nam pomóc?

Odciąży recepcję: Odpowie na pytania 24/7

Kiedy recepcja ma ręce pełne pracy, możemy część pracy przenieść na Chatbota. Odpowie on natychmiast na pytania wielu Pacjentów jednocześnie. Często pytania są bardzo proste i powtarzalne. Dotyczą godzin otwarcia kliniki, dostępności terminów, przebiegu i czasu zabiegów, czy oferty i cen. Na te i wiele innych z powodzeniem odpowie Chatbot, jeśli zaś jakaś kwestia będzie wymagała interwencji obsługi, przekaże pytanie odpowiedniemu pracownikowi. Wirtualny asystent jest dostępny całą dobę, dzięki temu, Pacjenci mogą otrzymać oczekiwaną informację o każdej porze. 

Przypomni o wizycie

Dobrą praktyką w Klinice, jest przypominanie Pacjentom o terminie przyszłej wizyty i zaleceniach z nią związanych, jeśli proces ten nie jest zautomatyzowany, pochłania dużo czasu. Chatbot może przejąć ten obowiązek i zawsze na czas wysłać informację z przypomnieniem. 

Przeprowadzi rejestrację

Zarejestrowanie Pacjenta na konsultacje bądź zabieg, także możemy powierzyć botowi, który zestawiając informacje o dostępności lekarza z wolnymi datami i godzinami Pacjenta, zaproponuje dogodny termin.

Dobierze usługę

Jeśli Pacjent pisze do nas po raz pierwszy i nie jest pewien, z jakich konkretnie usług chce skorzystać, bot może przeprowadzić wgrany quiz i tak poprowadzić rozmowę, by dobrać najbardziej odpowiedni zabieg do potrzeb Pacjenta, a następnie umówić go na konsultację.

Oprowadzi po klinice; zaprezentuję zespół

Chatbot wyręczy nas także w prezentacji naszej kliniki i zespołu. Jeśli zaś mamy kilka oddziałów, wskaże ten, który znajduje się najbliżej. 

Zaproponuje kod rabatowy

Jeśli Pacjent kontaktował się z kliniką, pytał o jakiś zabieg, ale ostatecznie się na niego nie zdecydował bez wyraźnie zaznaczonej przyczyny wirtualny asystent, może się do niego odezwać po określonym czasie i zaproponować kod rabatowy na tę usługę. Takie działanie znacznie zwiększa procent umawianych zabiegów.

Zbierze zgody marketingowe

Każda klinika, wysyłając do swoich pacjentów wszelkiego rodzaju promocje i newslettery, powinna wcześniej uzyskać zgody marketingowe. W tym celu także możemy użyć technologii, która zbierze niezbędne zgodny od naszych Pacjentów. 

Spersonalizuje treści

Dzięki botom jesteśmy w stanie lepiej personalizować wysyłane komunikaty. Jeśli Pacjent korzystał już wielokrotnie z naszych usług, może otrzymywać treści skierowane do stałych Pacjentów. Tworząc nowe promocje, trafiamy do konkretnych osób, które faktycznie mogą być nimi zainteresowane. 

Chatbot – Pracownik idealny

Chatbot We Do. jest dedykowany klinikom medycyny estetycznej. Dzięki naszej wiedzy marketingowej i sprzedażowej wyposażony został w dostosowane skrypty i ścieżki. Wiemy, jakie pytania najczęściej zadają Pacjenci klinik i jak na nie należy sprawnie odpowiadać. Połączyliśmy nowe technologie z wiedzą zdobywaną przez lata pracy w branży, w efekcie czego z przyjemnością możemy zaproponować Państwu pracownika idealnego, jakim jest Chatbot We Do. 

Komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Archiwalne wpisy

Obserwuj Nas